RTL en EndemolShine: “De samenwerking met Vue stelde ons in staat om de seizoensopening van ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ op een bijzondere manier te presenteren bij onze trouwe fans. In plaats van een event op één locatie, konden we door de vijftien bioscoopzalen van Vue GTST-fans door heel Nederland bedienen. Gezien de grote run op zaaltickets en de overvolle zalen viel deze opzet in de smaak bij de fans en dat is waar we het voor doen.†Vue, Rosalie Moorman (hoofd marketing): “Naast het aanbieden van het beste filmaanbod, willen we bij Vue ons publiek ook verrassen met andere, unieke content op het grote doek. Deze seizoenspremière van GTST is een goed voorbeeld dat dit aanslaat bij ons bioscooppubliek. Iets wat we in de toekomst zeker verder willen uitbouwen.â€
In Vue Hilversum werd de seizoenspremière extra feestelijk afgetrapt. Op een buitenpodium naast de bioscoop werden onder het toeziend oog van castleden, fans en de pers de nieuwe castfoto onthuld en teasers voor het nieuwe seizoen gedeeld. Ook bracht zangeres Lisa Loïs de gloednieuwe leader van ‘Goede Tijden, Slechte Tijden’ ten gehore en trad de GTST boyband op. De eerste drie afleveringen van GTST waren in de volgende Vue vestigingen te zien: Alkmaar, Amersfoort, Apeldoorn, Den Bosch, Eindhoven, Hoogeveen, Hoogezand, Hoorn, Kerkrade, Vlaardingen, Nijmegen, Doetinchem, Deventer, Purmerend en Hilversum.